Firmy i agencje reklamowe

Moduły

  • Nadzór nad przepływem klienta. Źródło dotarcia, skąd dowiedział się o nas, jakie ma potrzeby, kto jest konkurentem, dlaczego kupił i dlaczego zrezygnował z naszej oferty.
  • Baza ofert składanych klientowi.
  • Baza informacji o kliencie.
  • Baza dokumentów dotyczących klienta. Automatyczne szablony dokumentów.
  • Nadzór nad procesem negocjacji z klientem.
  • Integracja z telefonem w celu nadzoru nad połączeniami przychodzącymi i wychodzącymi (zero utraconych połączeń). Rozpoznawanie źródła, z którego klient uzyskał nasz telefon.
  • Integracja z skrzynką @, www, fb, portalami ogłoszeniowymi w celu zarządzania zapytaniami pochodzącymi od klientów.
  • Kalendarz pracy firmy z systemem przypomnień i workflow.
  • Wszystko co ma datę konfiguruje się w postaci przypomnień.
  • Wymiana informacji pomiędzy pracownikami.
  • Nadzór nad zadaniami wewnętrzyni oraz zewnętrznymi.
  • Informacja o płatnościach, rezerwacjach, umowach lub ich wygasaniu i inne alerty do skonfigurowania.
  • Przypomnienia o koniecznośći kontaktu z klientem.
  • Stożek sprzedażowy i nadzór nad przepływem leadów sprzedażowych.
  • Wizualizacja procesu sprzedażowego i nadzór krok po kroku.
  • Szablony ofert.
  • Magazyn ofert wystawionych z widokiem na przebieg negocjacji.
  • Zarządzanie spotkaniami z klientem.
  • Grafik pracy.
  • Moduł Call-Center.
  • Role w systemie.
  • Centralny magazyn produktów lub usług z pomiarem stanu magazynowego, ilości sprzedanej, jednostki miary, możliwością uzupełnienia stanu, systemem rezerwacji.
  • Integracja ze stroną internetową w celu zarządzania i przyjmowania zamówień.
  • Stan sprzedaży.
  • Stan ilościowy.
  • Analiza dzienna, tygodniowa, miesięczna lub roczna.
  • Analiza ze względu na osobę sprzedającą, oddział lub firmę.
  • Pełna specyfikacja produktów.
  • Wirtualny katalog - Autonomic Sales.
  • Automatyczne samowypełniające się szablony umów.
  • Automatyczne samowypełniające się oferty.
  • System badania i analizy potrzeb klientów.
  • System kontroli nad przebiegiem negocjacji.
  • System upustowania.
  • Nadzór planów sprzedażowych.
  • System zrzutu danych do XLS.
  • Analizy dynamiczne z kreatorem danych.
  • Alerty stanu produktów.
  • Alerty wygasających akcji, komponowane indywidualnie.
  • Autopowiadomienia sms, kalendarz lub mail.
  • System przyjmowania zamówień.
  • System nadzoru i przekazywania zleceń wewnątrz oraz na zewnątrz firmy.
  • System fakturujący.
  • Wykrywanie wpłat.
  • Pobieranie wpłat.
  • Alert braku wpływu.
  • Raport płatności.
  • Symulator kolejności zapłat.
  • System windykacyjny.
  • Bilans firmy generowany w czasie rzeczywistym lub w konkretnej jednostce czasu.
  • Rachunek zysków i strat generowany w czasie rzeczywistym lub w konkretnej jednostce czasu.
  • Wynik firmy generowany w czasie rzeczywistym w konkretnych zakresach działalności wraz z możliwością symulacji.
  • Przepływ pieniądza wraz z analizą stanu kasy w zakresie teraźniejszości oraz przyszłości. Analiza czasu przeszłego.
  • System płatności pozwalający na dostosowanie terminów zapłaty z terminami wpływów gotówki.
  • Planowanie budżetu wraz z systemem nadzoru nad realizacją. Wykonalność budżetu.
  • Analizy dynamiczne z kreatorem danych.
  • Aktualny stan firmy.
  • Nadzór nad zamówieniami zewnętrznymi.
  • Przygotowanie projektu.
  • Symulacja rentowności.
  • Nadzór nad zleceniami i projektami wewnątrz firmy.
  • System przetargowy.
  • Rejetracja dokumentów.
  • System weryfikacji i opisu dokumentów.
  • System zatwierdzania.
  • Role.
  • OCR - podlega dodatkowej opłacie.
  • Moduł nadzorujący przyjęcie reklamacji.
  • Nadzór nad procesem usunięcia reklamacji.
  • System oceny zasadności reklamacji.
  • Moduł tworzenia raportów dynamicznych, statycznych oraz porównawczych.
  • System automatycznego wysyłania raportów do wskazanych osób - autoraportowanie.
  • Obrazowanie danych.
  • Raporty stałe.
  • Indywidualne zmiany lub nowe moduły na zamówienie. Indywidualna wycena.
  • Nie pobieramy opłaty za użytkowników lub stanowiska. Może być ich nieograniczona liczba. Jedyną dodatkową opłatę indywidualnie ustalamy za dodatkowe oddziały lub firmy używające systemu.

Usługi dodatkowe

Usługa polegająca na tworzeniu backupu serwera w czasie rzeczywistym w chmurze, zapobiegająca przestojowi w pracy w razie awarii.
Więcej o usłudze tutaj
Usługa polegająca na połączeniu telefonu z oprogramowaniem CRM.
Więcej o usłudze tutaj
Usługa polegająca na komercyjnej wysyłce maili reklamowych.
Więcej o usłudze tutaj
Usługa polegająca na powiadomieniach przez SMS.
Więcej o usłudze tutaj
Aplikacja wykorzystująca najnowsze technologie wizualne w celu prezentacji oferty i produktów, zintegrowana z CRM.
Więcej o usłudze tutaj
Minimalistyczna instalacja z ekranem dotykowym do wyświetlania i obsługi aplikacji sprzedażowej.
Więcej o usłudze tutaj
Prezentacyjny stół z ekranem dotykowym do wyświetlania i obsługi aplikacji sprzedażowej.
Więcej o usłudze tutaj
Kompleksowa instalacja biurowa z ekranami dotykowymi do wyświetlania i obsługi aplikacji sprzedażowej.
Więcej o usłudze tutaj
Autonomiczna instalacja z ekranem dotykowym do wyświetlania i obsługi aplikacji sprzedażowej.
Więcej o usłudze tutaj
Usługa polegająca na stworzeniu filmu o firmie.
Więcej o usłudze tutaj
Usługa polegająca na stworzeniu strony internetowej.
Więcej o usłudze tutaj
Usługa polegająca na wdrożeniu kampanii reklamowej w mediach społecznościowych.
Więcej o usłudze tutaj
Usługa polegająca wdrożeniu oprogramowania do automatycznego rozpoznawania tekstu.
Więcej o usłudze tutaj

Cena całkowita modułów: 0 zł netto miesięcznie


Skontaktuj się z nami


Jeśli masz jakieś dodatkowe pytania - z przyjemnością na nie odpowiemy.
najnowsze promocje zobacz demo zamawiam